Pavel Tichý

  • Úvod
  • Vyhlášení
  • Program
  • Příspěvky
  • Sborník
  • Kontakt

Sborník

Příspěvky v elektronické podobě zasílejte nejpozději do 31. prosince 2014 na adresu ldostal@kfi.zcu.cz.

Příspěvky budou před vydáním posouzeny dvěma odbornými recenzenty.

Sborník příspěvků se bude v roce 2015 ucházet o statut mimořádného čísla recenzovaného časopisu.

Formální úprava příspěvku

Forma příspěvku:
MS Word, formát A4, Times New Roman – velikost 12 (text a nadpisy) a 10 (poznámky pod čarou). Odstavec - první řádek odsadit o 1,25 cm, bez odsazeni mezi odstavci. Pro nadpisy, podnázvy a jiná zvýraznění/odlišení používat pouze kurzívu (nikoli tučné či podtržené písmo).

Struktura příspěvku:
  • Záhlaví – název příspěvku a jméno autora, včetně příslušnosti k pracovišti a kontaktu.
  • Vlastní text - členěn podle potřeb autora.
  • Literatura – abecední seznam použitých pramenů.
  • České shrnutí v rozsahu 400-800 znaků.
  • Pět klíčových slov v češtině.
  • Anglický název příspěvku
  • Anglické Summary v rozsahu 400-800 znaků.
  • Keywords – pět klíčových slov v angličtině.
Poznámky:
Odkazy na literaturu a poznámky jsou v textu umístěny pod čarou pomocí funkce Vložit › Odkaz › Poznámka pod čarou.

Seznam literatury – bibliografická citace:
  • Monografie
    Carnap, R. 1960. Meaning and Necessity. Chicago: The University of Chicago Press.
  • Sborník
    Harman, G. – Davidson, D. (eds.) 1972. Semantics of Natural Language. Dordrecht: D. Reidel.
  • Příspěvek ve sborníku, kapitola v knize
    Kripke, S. 1972. Naming and Necessity. In: Harman, G. – Davidson, D. (eds.): Semantics of Natural Language. Dordrecht: D. Reidel, 253 – 355.
  • Článek v periodiku
    Tichý, P. 1986. Constructions. Philosophy of Science 53, 514 – 534.
V případě, že by byla uvedena jiná práce téhož autora publikovaná v témže roce, je třeba práce vzájemně odlišit uvedením písmene za rok vydání. Např. —. 2007a, —. 2007b.
Citace a odkazování na prameny v textu mají v poznámce pod čarou následující podobu: Carnap (1960); Carnap (1960, 13-14)

Investice do rozvoje vzdělávání
© KFI 2025