Výzva
V pořadí devátý z workshopů Organon věnovaných otázkám a problémům výuky logiky na vysokých školách si klade otázku, co chyby vypovídají o nás a našich studentech.
Velké a malé chyby?
- Existují typické chyby?
- Lze jim předcházet?
- Jak znalost chyb studentů využít při přípravě výuky a jak při tvorbě testů?
- Může nám data-mining nad chybami studentů v elektronických testech nebo v e-learningových systémech přinést užitečné informace?
Chyba nebo omyl?
- Vypovídají chyby o neúspěchu nebo o úspěchu procesu učení?
- Co chyby vypovídají o stylu učení a kognitivních dispozicích studentů?
Učitel nebo student?
- Kdo chybuje víc?
- Chybujeme v logice nebo v metodice?
Příspěvky s náměty a odpověďmi na tyto či příbuzné otázky se přijímají do 31. července 2014. Název příspěvku a abstrakt (5-10 řádek) zasílejte na adresu ldostal@kfi.zcu.cz. Pro prezentace je vyhrazeno 30 minut včetně diskuse. Příspěvek do sborníku v rozsahu alespoň 8 stran zasílejte do 30. listopadu 2014.