Sborník
V pořadí devátý z workshopů Organon věnovaných otázkám a problémům výuky logiky na vysokých školách si kladl otázku, co chyby vypovídají o nás a našich studentech. Odpovědi na stejné otázky by měl přinést i sborník příspěvků z tohoto workshopu vzešlý.
Velké a malé chyby?- Existují typické chyby?
- Lze jim předcházet?
- Jak znalost chyb studentů využít při přípravě výuky a jak při tvorbě testů?
- Může nám data-mining nad chybami studentů v elektronických testech nebo v e-learningových systémech přinést užitečné informace?
- Vypovídají chyby o neúspěchu nebo o úspěchu procesu učení?
- Co chyby vypovídají o stylu učení a kognitivních dispozicích studentů?
- Kdo chybuje víc?
- Chybujeme v logice nebo v metodice?
Příspěvky s náměty a odpověďmi na tyto či příbuzné otázky se přijímají do 31. listopau 2014. Příspěvku zasílejte na adresu ldostal@kfi.zcu.cz a to buď ve formátu word nebo TeX. Doporučený rozsah článku je 8-15 stran
Pokyny pro autory příspěvků do sborníku
Příspěvek doporučujeme psát v LaTeXu, případně v PlainTeXu. Pokud však raději píšete ve Wordu, Váš příspěvek předěláme do LaTeXu sami (v takovém případě pošlete, prosím, nejen .doc, ale i .pdf výsledku). Po sazbě bude k nahlédnutí prvotní .pdf pro Vaše korektury, takže si budete moci připomínkovat i sazbu.Očekáváme, že dodáte soubor prijmeni.zip, obsahující:
- prijmeni.tex (hlavní soubor psaný v LaTeXu)
- prijmeni.bib (seznam literatury, pokud užíváte BibTeX)
- prijmeni.ps nebo prijmeni.pdf (výsledek)
- prijmeni.dalsi.zip všechny obrázky, které k článku patří, vlastní styly (snad jich moc nebude :), vlastní fonty (ne pro základní text, ale spíše pro specialitky).